کوثر (عشق عموش)

برادر زاده ام دیروز به مادرش گفته که زنگ بزنه به مادر من که مادر بزرگش میشه

پشت تلفن مکالمه مادرم و برادر زاده ام

کوثر: مامانی عمو هست؟

مادرم:خوابه عزیزم چیکارش داری؟

کوثر: هروقت بیدار شد بهش بگو واس من خرس مهربون بخره!!!

مادرم :صبر کن بیدارش بکنم

من(بعد از بیدار شدن): سلام عزیزم چطوری؟

کوثر:سلام خوبم, عمو واسم خرس مهربون با لباسش بخر

راهی بجز چشم گفتن نداشتم!!!

هفته دیگه تولدشه ولی فردا میاد مشهد و قراره کادوش رو بدم

هرجا گشتم خرس مهربون پیدا نکردم اینو واسش خریدم

راجع به سلیقم نظر بدید

 



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت1:36---21 خرداد 1393
خرسه زشته.اما ناسه به دل نشينه از خرسه قشنگ تر شاخه گلست من بلدم از اين گلا درست كنم.زيباست مهم اينه كه آورين چه عموي خوبي كادو خريدي دل يه بچه را شاد كردي

پاسخ:گلشو واس خودم برداشتم! خرس واسه ی بچه 4 ساله خوبه


شهرزاد
ساعت12:19---17 خرداد 1393
بابا با سلیقه!!!خخخخخخخخ!!!خیلی قشنگه مبارکش باشه!!!
پاسخ:جدی؟ خودش که خوشش اومد بدو بدو رفته پیش مادم میگه مامانی عمو واسم خرس مهربون خریده!(انگار اصلا خبر نداشت که من براش قرار بوده بخرم!)


sajjad
ساعت19:37---15 خرداد 1393
خدا وکلیل خیلی با نمکه

مریم
ساعت11:52---13 خرداد 1393
خیلی خوشکله داداش سپنتا سلیقتون بیسته
پاسخ:ممنون خواهرم


سهند
ساعت17:39---12 خرداد 1393
خخخخخخخخخ!!!

بفرستش واسم

با پست
پاسخ:باشه باشه بهش میگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سهند
ساعت17:38---12 خرداد 1393
بله که باید بدونم

رو کن

بقیه اش کو؟؟؟؟
پاسخ:گذاشتم همونجا! اون گل واس تو!


سهند
ساعت17:37---12 خرداد 1393
تو از اینجور سلیقه ها هم داشتی و من نمیدونستم؟؟؟؟
پاسخ:مگه تو باید همه چیو بدونی؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:, | 17:16 | نويسنده : آتریسا |